به گزارش جام جم ورزشی ، این شرایط در فوتبال کشور خودمان هم وجود دارد و تمام تیم های لیگ برتری با تبلیغات بر روی پیراهن بازیکنان وارد میدان می شوند. این تبلیغات پیراهنی در فوتبال روز دنیا بسیار عادی و اصلا لازم است. اما باشگاه هایی همانند رم استثناهای بزرگی محسوب می شوند. البته رم نیز مانند بسیاری از باشگاه های دیگر با اسپانسرهای بزرگی قرارداد تبلیغاتی دارد اما طراحی پیراهن جدید این باشگاه نشان می دهد تبلیغات اولویت گلادیاتورهای رمی نیست. پیراهن جدید باشگاه رم به گونه ای طراحی شده است که تداعی کننده فرهنگ و تمدن قدیمی شهر رم است. بر روی پیراهن فصل جدید این باشگاه نقشه جدید شهر رم با تمامی اماکن تاریخی و باستانی اش حک شده است. این طراحی در باشگاه های بزرگ اروپایی بی سابقه است. طراحی منحصر به فرد پیراهن فصل جدید باشگاه رم از همین اکنون با استقبال بسیار گسترده روبرو شده به طوری که این البسه نه فقط در فروشگاه های ورزشی که در سایر فروشگاه های لباس نیز به فروش می رسد. میزان فروش پیراهن های جدید باشگاه رم در چند سال اخیر بی سابقه بوده است و افزایشی چند درصدی را تجربه می کند. از پیراهن منحصر به فرد باشگاه رم در مراسمی با حضور ستاره های این تیم از جمله فرانچسکو توتی کاپیتان اسطوره ای این تیم پرده برداری شد.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد